Monday 22 August 2016

Las tabletas de arándanos 43






+

Blueberry NetCat-M17 najjeftiniji tableta de 7 inčni na tržištu! Blueberry NetCat-M17 Koga zastupa Novosadski PiN Computadoras trenutno je najjeftiniji 7-inčni tableta na tržištu! Ovaj internet tablet pokreće de Cortex A13 solidan koji radi na Taktu desde 1,2 GHz. raspolaže sa 512 MB de RAM - a i ima još dodatnih 4 GB skladišne ​​memorije. Naravno sve je proširivo, običnim jeftinim microSD karticama. Što se Tice ekrana, radi se piksela 7480. o te podržava Full HD Vide. Što se Tice konektivnosti. zahvaljujući portu USB OTG na Arándano NetCat-M17 možete spojiti bilo koji drugi multimedijalnu uređaj, unidad flash, tastaturu ili i MISA timepovećati nejgovu funkcionalnost. Naranvo ma je nezabilazni Wi-Fi a Internet za povezivanje na po inalámbrica Wi-Fi b, g i n standardima. I nije SVE, integrisanoj zahvaljujući web kamerici možete vídeo komunicirati putem Skype - a. Operativni je najnoviji Android 4.2! Dostupno u svim boljim prodavnicama tehnike širom Srbije po ceni desde svega 7.990 dinara! članci Preporučeni Mensaje de navegación 9 pensamientos en Imam problema sa istoimenim Tabletom arándano m-17, prebacio sam opciju segunda pantalla i sada ne Mogu da se vratim na pocetnu verziju MENIA. Samo se pojavi logo i ANDROID, zatim samo pozadina crna i to je sve, resetovao sam i nista, Gasió na dugme i nista. Kako da a ispravim? Hvala i pozz Moraces da udjes modo seguro u. Para CES da uradis kod konkretnog MODELA Tako ces sto da pritisnes dugme za ukljucivanje tableta i cim se pojavi prvi logotipo (androide) drzi dugme za smanjivanje zvuka. Kada Si U-u udji modo u opcije i iskljuci segunda pantalla segura. Nadam se da pozz sam bio desde pomoci Drusa, da li znate mozda Kako da uđem modo de recuperación u, na da idem opciju borrar datos a un restablecimiento de fábrica zato što sam zaboravio kombinaciju šablona (patrón-a) na ekranu Istog uređaja? Ako možete javite Mi Na correo electrónico. [Emailprotected] hvala Unapred! Alene, hvala puno i ja sam imao isti problema kao i Emir. CMRD sam da ekrana tableta povratim iz crnog! Hvala jos jednom. najljepse SVE! Imam problema sa na zvukom ovom tabletu, CAS ga ima, NEMA cas ga. O cemu se radi? Pozdrav, Tableta mi je posle Veoma kratkog korišćenja postao neupotrebljiv. Veoma sporo radi (dok radi), Onda Poruka da se aplikacija zakucala i ne moze dalje. Vratila sam na fabricka podesavanja, uradila actualizar i dalje je ista situacija. Na BlueBerry sitio-u NEMA nacina da se skine novi firmware. Imate li nekih ideja? hvala Unapred, Nadja Imam problema sa blueberu M17, pri ispadanju mi ​​je Pukao displej, dali vi imate rezervne dijelove za prodaju i dali se môže uopšte zameniti displej? HVALA UNAPRED sto problema Imama pokazuje samo crte kao da su pikseli otisli sta sa tim da se uradi. hvala planiram da kupim BlueBerru i zanima me da li je dobar, se ne da zeznem da mi traje 2 meseca; D




No comments:

Post a Comment